PROTOKÓŁ Z POSIEDZENIA ZARZĄDU NR 31/2021

 

PROTOKÓŁ NR 31/2021

z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Metalowiec” w dniu 28.07.2021 r. 

Obecni na posiedzeniu:

1. Piotr Iwan – prezes Zarządu;

2. Agata Kowalska – członek Zarządu, główna księgowa;

3. Witold Litwin – kierownik działu GZM.


Porządek obrad:
1.      Otwarcie obrad i przyjęcie porządku obrad.
2.   Odczytanie i zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
3.   Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
4.
      Sprawy pracownicze.
5.
      Sprawy bieżące.
6.
      Pytania i wątpliwości członków Zarządu.
7.
      Zamknięcie posiedzenia.
 
Ad. 1 Otwarcie obrad i przyjęcie porządku obrad.
Otwarcia posiedzenia i odczytania proponowanego porządku obrad dokonał Piotr Iwan. Porządek obrad przyjęto jednogłośnie. 

Ad.2 Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
Członkowie Zarządu zapoznali się z protokółem nr 30/2021 z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Metalowiec” w Kraśniku z dnia 21.07.2021 roku. W związku z tym, że nie zgłoszono żadnych uwag, protokół z poprzedniego posiedzenia został zatwierdzony.

Ad.3 Sprawy członkowsko – mieszkaniowe:
- przyjęto w poczet członków osobę zainteresowaną zgodnie ze złożoną deklaracją przystąpienia ( załącznik nr 1).

 

 

Ad.4 Sprawy pracownicze:
- nie wystąpiły.

 

 

Ad. 5 Sprawy bieżące:

- zatwierdzono wniosek o dofinansowanie kosztów do zakupu nawiewnika ciśnieniowego ( załącznik nr 2);
- zatwierdzono wniosek na dofinansowanie wymiany grzejników na kwotę 139,53 zł ( załącznik nr 3);
- zatwierdzono wniosek na montaż klimatyzatora na budynku Metalowców 5
( załącznik nr 4);

- zatwierdzono wniosek na montaż klimatyzatora na budynku Zielińskiego 3
( załącznik nr 5);

- wyrażono zgodę na montaż klimatyzatora w budynku Dekutowskiego 5
( załącznik nr 6);
- zatwierdzono zgodę na montaż klimatyzatora na budynku Zielińskiego 7

( załącznik nr 7);

- zatwierdzono zgodę na montaż klimatyzatora na budynku Krasińskiego 7

( załącznik nr 8);
- zatwierdzono specyfikację istotnych warunków zamówienia na remont elewacji w budynku Niepodległości 24 ( załącznik nr 9);
- zaakceptowano wersję ostateczną porozumienia w sprawie finansowania prac związanych z przeniesieniem węzła cieplnego pomieszczenia wymiennikowni W-2 przy ul. Ks. Zielińskiego 5 ( załącznik nr 10);
- analiza i dyskusja na temat opinii radcy prawnego w sprawie możliwości waloryzacji wynagrodzenia dla firmy Walted ( załącznik nr 11);
- dyskusja nad uchwałą nr 11/2021 w sprawie waloryzacji wynagrodzenia za budowę budynku Popiełuszki 15 na rzecz firmy ,,Walted” ( załącznik nr 12).

Analiza złożonych czterech pism, powołać komisję negocjacyjną w składzie: Piotr Iwan, Małgorzata Szwed, Witold Litwin i Katarzyna Wojtak. Uzyskać pomoc zewnętrzną np. od K. Michno;

- wyrażono zgodę na dokonanie przelewu wierzytelności za bramy garażowe bezpośrednio na rzecz firmy Instal-Bram ( załącznik nr 13);
- zapoznano się z kosztorysem porównawczym ( różnicowym ) zmian cen powstałych przy budowie garaży w nieruchomości Popiełuszki 1 D ( załącznik nr 14). Kosztorys sporządził P. Ćwieka, różnica cen 7 030,83 zł plus 26 267,43 zł netto. Biorąc pod uwagę opóźnienia w realizacji inwestycji sprawę ewentualnej korekty wynagrodzenia będziemy rozpatrywać po zakończeniu robót, uzależniając jakiekolwiek decyzje od okresu opóźnienia i sposobu realizacji zmówienia. Za przygotowanie odpowiedzi odpowiedzialna E. Wereszczyńska – Członka;

- zlecić firmie Walted wykonanie odcinków sieci zaznaczonych na rysunku kolorem niebieskim ( załącznik nr 15). Za sprawę odpowiada W. Litwin;

- upoważnić W. Litwina do podpisywania przelewów i innych dokumentów bankowych;

- opracować przebieg sieci i punktów montażu kamer monitoringu na wszystkich trzech budynkach nowoprojektowanych na osiedlu Widok II. Za sprawę odpowiada R. Strąk;

- zatwierdzenie koncepcji osiedla Widok II (załącznik nr 16);
- wystąpić do Urzędu Miasta z pismem- prośbą o wycięcie zwisających gałęzi drzew wzdłuż ul. Wyszyńskiego na wysokości bloku Wyszyńskiego 18. Za sprawę odpowiada A. Mróz;

- dyskusja na temat nowego układu planu funduszu remontowego;

- zamieścić zdjęcie ustępującego składu Zarządu na korytarzu biurowca. Za sprawę odpowiada A. Żołopa;

- organizować co dwa tygodnie spotkania z budową bloku i inspektorami, a co najmniej raz na miesiąc przeprowadzać kontrolę na budowie. Za sprawę odpowiada W. Litwin i A. Żołopa;
- wystąpić do firmy Veolia z pismem w sprawie finansowania węzła cieplnego
w budynku Popiełuszki 7 i 17. Za sprawę odpowiada W. Litwin;

- w plan remontowy 2022 r. wpisać zakup nowych urządzeń na plac zabaw przy ul. Popiełuszki 4- Krasińskiego 9,11. Za sprawę odpowiada W. Litwin;

- opracować i uzyskać akceptację mieszkańców modernizację placu zabaw przy Popiełuszki 4 – Krasińskiego 9,11. Za sprawę odpowiada A. Mróz.

 

 

 

Ad. 6 Pytania i wątpliwości członków Zarządu:
-
nie wystąpiły.


Ad. 7 Zamknięcie posiedzenia.

 


Protokółował: Podpisy członków Zarządu: