KONKURS

REGULAMIN KONKURSU

 

„Najciekawsze hasło reklamowe”

 

 

  1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Metalowiec” w Kraśniku.

  2. Zasady konkursu określa niniejszy Regulamin, który wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.

 

  1. Cel konkursu.

  1. Wyłonienie laureatów – autorów haseł reklamowych, którzy zgodnie z oceną komisji konkursowej zaproponowali najlepsze hasło reklamowe promujące wśród mieszkańców dbałość o majątek osiedli i Spółdzielni, reagowanie na wszelkiego typu akty wandalizmu i niegospodarności.

 

  1. Uczestnictwo w konkursie.

  1. W konkursie mogą wziąć udział wszyscy mieszkańcy i pracownicy Spółdzielni

Mieszkaniowej „Metalowiec” w Kraśniku.

  1. Nadesłanie zgłoszenia przez uczestnika jest jednoznaczne z potwierdzeniem woli i uczestnictwa w konkursie, a także akceptacją warunków niniejszego Regulaminu i zobowiązaniem się do przestrzegania jego postanowień.

 

  1. Zasady udziału w konkursie.

  1. Pracą konkursową jest hasło reklamowe wymyślone przez uczestnika konkursu. Hasło reklamowe powinno być oryginalne, zwięzłe, krótkie, zrozumiałe i łatwo zapadające w pamięć.

  2. Uczestnik bierze udział w konkursie poprzez przesłanie pracy konkursowej w formie elektronicznej na adres sekretariat@sm-metalowiec.com.pl lub złożenie zgłoszenia zawierającego propozycję hasła reklamowego w sekretariacie Spółdzielni ul. Klonowa 5.

  3. W tytule maila należy wpisać: „Hasło reklamowe, a w treści przesyłki należy podać: treść pracy konkursowej, imię i nazwisko, adres autora, telefon kontaktowy, oświadczenie o posiadaniu praw autorskich do pracy konkursowej oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego Regulaminu.

  4. Po zgłoszeniu pracy konkursowej komisja dokona oceny zgodności pracy z wymogami określonymi w Regulaminie. Praca konkursowa spełniająca wszystkie formalne wymogi zostanie zakwalifikowana do konkursu.

  5. O wykluczeniu pracy konkursowej decyduje komisja konkursowa. Prace konkursowe sprzeczne z przepisami prawa, dobrymi obyczajami lub z innych względów powodujące niemożność publicznej prezentacji i rozpowszechniania zostaną wykluczone z udziału w konkursie.

  6. O wykluczeniu pracy konkursowej autor zostanie niezwłocznie powiadomiony.

 

 

  1. Prawa autorskie.

1. W konkursie mogą brać udział jedynie propozycje haseł reklamowych będące wynikiem indywidualnej pracy twórczej uczestników, które nie naruszają praw osób trzecich oraz wolne są od wad prawnych e).

2. Z chwilą zgłoszenia propozycji hasła reklamowego do konkursu uczestnik wyraża zgodę na korzystanie z tego hasła przez Organizatora dla celów konkursowych.

3. Z chwilą ogłoszenia wyników konkursu i wyłonienia laureata konkursu następuje ostateczne przeniesienie przez laureata konkursu na organizatora, majątkowych praw autorskich do korzystania i rozporządzania zwycięskimi hasłami reklamowymi na wszystkich polach eksploatacji wskazanych w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Organizator jest uprawniony do korzystania z haseł reklamowych w sposób anonimowy -bez konieczności każdorazowego podawania danych laureatów konkursu. Na warunki te uczestnik wyraża zgodę poprzez przystąpienie do konkursu.

4. W szczególności organizator będzie mógł utrwalać i zwielokrotniać hasło reklamowe każdą techniką -w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową. Dokonywać obrotu wszystkimi przysługującymi mu prawami do haseł, w tym w szczególności użyczać lub oddawać je w najem, a także rozpowszechniać hasła w każdy inny sposób w szczególności udostępniać publicznie tak, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. Organizator będzie uprawniony do dalszego rozporządzania nabytymi autorskimi prawami majątkowymi. W związku z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do zwycięskich haseł reklamowych autorom tych haseł (a w przypadku haseł powtarzających się, autorom, którzy wcześniej przesłali zwycięskie hasło na adres organizatora) -laureatom konkursu, poza uprawnieniem do uzyskania nagród określonych w Regulaminie, nie przysługują żadne inne roszczenia do organizatora oraz do osób trzecich, które te prawa następnie nabyły.

5. W przypadku roszczeń związanych z naruszaniem praw autorskich do hasła reklamowego zgłoszonego przez uczestnika do konkursu, a przysługujących osobom trzecim (w szczególności podwykonawcom i współpracownikom uczestnika) lub wszczęcia przeciwko organizatorowi procesu w tym zakresie, Uczestnik bezpośrednio przystąpi do sporu po stronie pozwanego, zwolni organizatora z wszelkich roszczeń, zaspokoi wszelkie uznane lub prawomocnie zasądzone roszczenia powoda (w tym odszkodowanie i zadośćuczynienie), pokryje wszelkie koszty procesowe lub koszty polubownego załatwienia sprawy oraz pokryje poniesione i udokumentowane przez organizatora koszty obsługi prawnej związane ze sporem, a także podejmie wszelkie możliwe czynności zmierzające do przywrócenia stanu zgodnego z prawem.

 

  1. Rozstrzygnięcie konkursu

  1. Konkurs rozpoczyna się 02.07.2018 r., a kończy 31.07.2018 r.

  2. Termin zgłoszenia pracy konkursowej upływa w dniu 31.07.2018 r .

  3. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 07.08.2018 r.

  4. O wyborze laureatów decyduje komisja konkursowa powołana przez organizatora konkursu.

  5. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej Spółdzielni i w Gazecie Spółdzielczej „Metalowiec”.

 

 

  1. Nagrody

1. Nagrodą w konkursie za zajęcie I miejsca jest kwota 100 zł brutto.

 

 

  1. Postanowienia końcowe

 

 

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w Regulaminie konkursu. Wszelkie zmiany dokonane przez organizatora będą publikowane na stronie internetowej Spółdzielni.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.


Załącznik Nr 1 do pobrania PDF