Spółdzielnia Mieszkaniowa "Metalowiec"
   Admin26.08.2019 03:06:40   
 Nawigacja

Spółdzielnia

Strona główna
Ustawy
Regulaminy
Rada Nadzorcza
Uchwały RN
Protokoły RN
Sprawozdania RN
Zarząd
Uchwały Zarządu
Protokoły Zarządu
Sprawozdania Zarządu
Komitety blokowe
Lustracja
Opinie biegłych
Zadłużenia
Rozliczenia
Dodatki Mieszkaniowe
Przetargi
Sprzedaż
Usługi
Dzierżawa/Wynajm
Wyniki finansowe i stawki opłat
Fundusz remontowy
Gazeta Metalowiec
Prezentacje Multimedialne
Zasoby Spółdzielni
System Zarządzania
Głosy Mieszkańców
Gospodarka odpadami

Informacje

Archiwum newsów
Szukaj
Linki
Galeria zdjęć
Dokumenty do pobrania

Strony tematyczne

TV i Internet
Internetowa Telefonia Cyfrowa
Monitoring
Sprawozdanie TVK
 Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.

  PROTOKÓŁ Z POSIEDZENIA ZARZĄDU NR 49/2018

PROTOKÓŁ NR 49/2018

Z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Metalowiec” w dniu 19.12.2018 r. 

Obecni na posiedzeniu:
1. Piotr Iwan – prezes Zarządu;
2. Małgorzata Szwed – zastępca prezesa ds. technicznych;
3. Agata Kowalska – główny księgowy.



Porządek obrad:
1.      Otwarcie obrad i przyjęcie porządku obrad.
2. Odczytanie i zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
3. Sprawy członkowsko-mieszkaniowe.
4.
      Sprawy pracownicze.
5.
      Sprawy bieżące.
6.
      Pytania i wątpliwości członków Zarządu.
7.
      Zamknięcie posiedzenia.
 
Ad. 1 Otwarcie obrad i przyjęcie porządku obrad.
Otwarcia i przyjęcia porządku obrad dokonał Prezes Zarządu Piotr Iwan. Porządek obrad przyjęto jednogłośnie. 

Ad.2 Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
Członkowie Zarządu zapoznali się z protokółem nr 48/2018 z posiedzenia Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Metalowiec” w Kraśniku z dnia 05.12.2018 roku. W związku z tym, że nie zgłoszono żadnych uwag, protokół z poprzedniego zebrania został zatwierdzony i podpisany przez wszystkich.

Ad.3 Sprawy członkowsko – mieszkaniowe:
-
przyjęto wnioskodawcę w poczet członków w związku ze złożoną deklaracją przystąpienia w poczet członków (załącznik nr 1);

- przyjęto wnioskodawcę w poczet członków w związku ze złożoną deklaracją przystąpienia w poczet członków (załącznik nr 2);

- wprowadzono do rejestru członków właściciela mieszkania (załącznik nr 3);

- wprowadzono do rejestru członków właściciela mieszkania (załącznik nr 4).

 

Ad.4 Sprawy pracownicze:
- podjęto uchwałę nr 74/2018 w sprawie powołania administratora bezpieczeństwa informatycznego (ABI) w osobie Robert Strąk ( załącznik nr 5);
- zatwierdzono rozkład czasu pracy w Spółdzielni w 2019 r. ( załącznik nr 6);
- podjęto decyzję o wypłacie byłem pracownikowi Spółdzielni kwoty 300 zł
z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych z okazji Świąt Bożego Narodzenia ( załącznik nr 7);
- zatwierdzono wykaz stanowisk uprawnionych do dodatku funkcyjnego
i wysokość dodatku ( załącznik nr 8);
- podpisano aneks nr 2 do regulaminu wynagradzania pracowników zatrudnionych w Spółdzielni ( załącznik nr 9).

Ad. 5 Sprawy bieżące:
- rozpatrzono pismo mieszkańca w sprawie montażu kamer na parking przy ul. Krasińskiego 1-3 ( załącznik nr 10). Sprawa została przekazana do działu telewizji celem realizacji;
- zapoznano się z pismem w sprawie niepłacenia za wywóz śmieci w okresie nie wynajmowania lokalu użytkowego i przekazano do dalszego rozpatrzenia
( załącznik nr 11);
- wyrażono zgodę na wynajęcie lokalu piwniczego ( załącznik nr 12);
- zatwierdzono koszty Zarządu 2018 r. w rozliczeniu inwestycji Wyszyńskiego 18A, 18C i Popiełuszki 1CD ( załącznik nr 13);
- dokonano wyboru firmy Tomar-Drog, Tomasz Lis, do wykonania projektu parkingu przy Krasińskiego 5,7-9 ( załącznik nr 14). Łączne wynagrodzenie brutto to kwota 30 750 zł;
- zapoznano się z działaniami windykacyjnymi dotyczącymi lokali mieszkalnych w budynku Słowackiego 9 i Klonowa 9 ( załącznik nr 15);
- zapoznano się z analizą kosztów sporządzenia aktu notarialnego u wszystkich kraśnickich notariuszy ( załącznik nr 16);
- zapoznano się z notatką z rozmowy telefonicznej w sprawie rezygnacji z zakupu komórki lokatorskiej w budynku Wyszyńskiego 18 A ( załącznik nr 17);
- zapoznanie się z informacją w sprawie sprzedaży komórek lokatorskich
w budynku Wyszyńskiego 18 A ( załącznik nr 18);

- zatwierdzono protokół z li0cytacji komórek lokatorskich w budynku przy ul. Wyszyńskiego 18 A ( załącznik nr 19);

- w najbliższej gazetce zamieścić wkładkę sprawie segregacji odpadów
i terminów wywozu gabarytów, elektroniki, gruzu itd. oraz artykuł w sprawie konieczności sprzątania klatek schodowych. Za sprawę odpowiada E. Wereszczyńska- Członka;

- nie wykonywać chodnika od strony południowej przy budowie garaży Popiełuszki 1CD. Za sprawę odpowiada P. Ćwieka;
- wykonać szczegółowy raport dotyczący budowy garaży Popiełuszki 1CD, wypisać roboty dodatkowe, rezygnacje i zamiany. Dokonać wyliczeń. Opisać sprawy, które należy wykonać. Za sprawę odpowiada S. Śmierzyński;
- dokonać nasadzeń drzewek niskopiennych pomiędzy Wyszyńskiego 18 C,
a ścianą garaży. Za sprawę odpowiada A. Mróz;
- przedstawić drobiazgowo raport w sprawie nasadzeń drzew i krzewów w 2018 r. Za sprawę odpowiada A. Mróz;
- dyskusja o najbliższym Walnym Zgromadzeniu i sposobach przygotowania się do niego;
-założyć wodomierze radiowe w lokalach użytkowych Zielińskiego1,3,5 i 7 oraz rozpoznać prawne możliwości finansowania tego działania. Za sprawę odpowiada K. Mendyk;
- przeprowadzić ankiety w sprawie malowania klatek schodowych w budynkach Zielińskiego 1,3,7 i Dekutowskiego 7. Za sprawę odpowiada A. Mróz. Organizować i przeprowadzić przetargi. Za sprawę odpowiada W.Litwin;
- dokonać możliwości i analizy nie przeprowadzania spotkań z nieruchomościami tylko zastąpienie formą korespondencji pisemnej w oparciu o ankiety;
- wykonać szlaban na parkingu przy ul. Grunwaldzkiej. Za sprawę odpowiada W. Litwin;

- wykonać szlaban na parkingu przy ul. Krasińskiego 7. Za sprawę odpowiada M. Szwed;
- podjąć zdecydowane działania w celu usunięcia ostatecznego przecieków wody z tarasu w budynku Krasińskiego 3 e. Za sprawę odpowiada M. Szwed;
- dokonywać sukcesywnego formowania koron drzew, a przede wszystkim klonów na ul. Grunwaldzkiej. Za sprawę odpowiada P. Ćwieka;
- opracować dodatki do wynagrodzenia za posiadanie grupy niezdolności do pracy. Za sprawę odpowiada A. Szabat-Chruściel;
- przeprowadzić ankietę wśród pracowników dotyczącą propozycji zmian
w wynagrodzeniach. Zapewnić anonimowość. Każdy zobowiązany jest do przystąpienia do akcji. Przyjmowane są wszystkie spostrzeżenia, wątpliwości
i sugestie. Za sprawę odpowiada A. Szabat-Chruściel.

 

Ad. 6 Pytania i wątpliwości członków Zarządu:
-
nie wystąpiły.
Ad. 7 Zamknięcie posiedzenia.

 Nasza Spółdzielnia
Tak wygląda Nasza Spółdzielnia
 Informacje
 Inwestycje




 RODO
Powered by
© Spółdzielnia Mieszkaniowa „Metalowiec”